Jump to content
Melde dich an, um diesem Inhalt zu folgen  
Richardt

3- im display

Empfohlene Beiträge

Wir habe eine smart im arbeidtsplats mit im display 3---. Jetzt habe wir alles gewekseld aber er ist gein mögliche storung.

 

Sorry fur das ganz schlechte duits.

 

Weist jemant wie dem storung verzwinde?

:-?


Wir habbe kleine probleme, sorry ich kom aus holland.

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

kupplungsaktuator einstellen und neu anlernen lassen.

schon weg!!!

 

oder einfach mal 30 minuten die baterie abklemmen!!


bubismartklein.JPG

 

rskurz7if.png

 

online.gif?icq=191048097&img=8"

 

 

 

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Ist gemacht und gein resultat. Die 3- sind immer noch im display.

Kuplung ist auch erneut und dem sensor am seite ist auch erneut :o


Wir habbe kleine probleme, sorry ich kom aus holland.

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

hi,

mein smart hatte das auch.

- Motorwäsche

- Fehlerspeicherauslesen lassen und löschen

- Kupplung und Getriebe neu anlernen lassen

- Kontaktspray an die wichtigen Kontakte an Getriebe und Kupplung.

- Fertig

Grüsse

Marc

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Hallo Richardt, had voor u in het forum gezocht en wat vond en verhuur, vertaal, had dat. Verwelkoom oprecht in de Smartforum. Vertaalt van Gery

 

Mijn slim had vandaag vroeg juist het zelfde bericht gehad. In de versnellen en tijdens de Schaltvorgang tussen 4./5. of 5./6. uitrusting heeft de motoraufgeheult en de drie balken waren in de tentoonstelling.

 

De ADACS van straten horloge was daar en had evenzeer eenmaal de fout diagnose geselecteerd. Een annulering van de fout opslag ondernam en dan ik werd toegestaan opnieuw te gaan. De zelfde plaats, zelfde Schaltvorgang, vernieuwde probleem en merk in de tentoonstelling op.

 

Daarom werd mijn slim gedefinieerd als ongeschikt laded en ging Huckepack het in het naderen lijdt-midden. De reden is een opgepoetst doorzocht kabel snoer tussen versnellingspook en motorcontrole. Sprich kan de uitzending de motor controleert geen correcte invoegen die de 5de of 6de uitrusting en bevestigt, loopt motorcontrole overeenkomen op fout belemmering.

 

Het kabel snoer wordt nu instantgesetzt. Kulanzantrag was niet mogelijk omdat gebaseerde op de cursus prestatie van 130tkm en Betriebszeit van meer dan 4 jaren geen Kulanzregelung mogelijk is. Ook zelfs had mij verbaasd. In elk geval ben ik overbelast indien mijn slim opnieuw uit het atelier komt en of dan het probleem van opnieuw het verleden naar luisterde.

 

Dank u heel veel aan deze plaats aan de bekwaamheid van het ADAC straat horloge en de herstel dienst. Ik ben echt gelukkig dat ik deze diensten heb en kan mezelf altijd zekere naar deze diensten aanspreken. Jammerlijk was het nog een "ernstig" probleem, wat niet kan is verwijderd zo eenvoudig aan de kant van de weg, waardoor de reden een gering een groot resultaat is, heeft echter voor dat.

 

In elk geval overtuigt mij het slimme echt. Ik vind stokken die het die imponeert hoe veel technologie in deze bal en ontmoete worden zullen vermeden worden hoe veel veiligheid en preventieve maatregelen rond ernstige problemen of schade.

 

Dat was bereik zou kunnen nu de tweede keer niet waar mijn slim uit kenmerk het slim-midden aandrijf. Ik vind en dit in een zo hoge cursus prestatie die reeds heel en imponeert indien het eenmaal van en aan de dienst ontkent, zou het het in 35 zijn tot 40tkm van jaarlijkse prestatie om verantwoordelijk niet te stellen. Ik ben ook zodra op of andere dag in het jaar zieke en gemeen mezelf een het ook niet neem.

 

Vele groet, funny_flagie

 

 

 

 

-----------------

smtv.jpg

[ Diese Nachricht wurde editiert von Gery am 13.01.2006 um 07:35 Uhr ]


Viele Grüße aus der Pfalz

Gery

 

Smartfernsehen, das Technikforum

 

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Ik vertaal de bijdrage van Marc u ook

 

Hi, mijn slim had dat ook. - Motorwas - begrijp verkeerd opslagkeuze letbal en schrap - koppeling en uitzending trainen pas letbal - contacteer verstuiver aan de

belangrijke contacten aan uitzending en koppeling. - Maak groet Marc Klaar

 

-----------------

smtv.jpg

 


Viele Grüße aus der Pfalz

Gery

 

Smartfernsehen, das Technikforum

 

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

gery? nimmst du drogen oder warum sprichst du so komisch? :-D

 

 


~~all in all it´s just another brick in the wall~~

 

sigtw1.jpg

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Sag blos du kannst kein holländisch?

 

Wo ist übrigends deine Sig?

 

Dein Lap kann das bestimmt jetzt. :-D

 

Gruß vom Kollesch


Viele Grüße aus der Pfalz

Gery

 

Smartfernsehen, das Technikforum

 

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

@ Gery:Sag blos du kannst kein holländisch?

Ich verstehen nicht was du meinst, versuchen

sie es im deutz. möglicherweise verstehen ich das .

 

@Marc ,

 

Wir haben der kupplung,actuator und dem schalterwals auswechseln.

Wen wir mit dem smart gehen farhen ist alles o.k. Aber wen wir von R nach 1 gehen kommt der felher wieder im getriebe.

Die MEG ist ubersetzt von einem andere smart , die felher ist jetzt heraus. Aber wir sindt nicht sicher das die felher ist verzwinden.

 

:-x


Wir habbe kleine probleme, sorry ich kom aus holland.

Diesen Beitrag teilen


Link zum Beitrag
Auf anderen Seiten teilen

Erstelle ein Benutzerkonto oder melde dich an, um zu kommentieren

Du musst ein Benutzerkonto haben, um einen Kommentar verfassen zu können

Benutzerkonto erstellen

Neues Benutzerkonto für unsere Community erstellen. Es ist einfach!

Neues Benutzerkonto erstellen

Anmelden

Du hast bereits ein Benutzerkonto? Melde dich hier an.

Jetzt anmelden
Melde dich an, um diesem Inhalt zu folgen  

×
×
  • Neu erstellen...

Wichtige Information

Wir haben Cookies auf Ihrem Gerät platziert, um die Bedinung dieser Website zu verbessern. Sie können Ihre Cookie-Einstellungen anpassen, andernfalls gehen wir davon aus, dass Sie damit einverstanden sind.